zondag 16 april 2023

Zintuig-gedichten

"Liefde is alles"

Ik bouw, ik bouw                                                                                              de hele wereld voor jou.

Ik schrijf, ik schrijf                                                                                            je naam in mijn handen.

Ik voel, ik voel                                                                                                  je warme wangen.

                    (Lina, 4A)


"Verslaafd aan ijsjes"

Oh, ik beweeg met mijn tong.                                                                            Ik kan niet stoppen.

Oh, ik smaak.                                                                                                  Vanille, chocolade, pistache.

Oh, ik lik.                                                                                                        Ik lik elke dag op een ijsje.

                    (Ravzanur, 4A)

                                                                                                                                                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten